Responsive website

Doordat onze websites zich aanpassen aan de grootte van het scherm, zijn ze altijd op ieder apparaat goed leesbaar. Perfect voor als uw klant onderweg uw site bekijkt.

Prachtig design

Wij steken onze energie in het design van uw website. Hierdoor bent u verzekerd van een fris en professioneel design.

Betere vindbaarheid

Uw website wordt geoptimaliseerd voor Google. Hierdoor bent u beter vindbaar.

Google de basis

Wanneer je googelt wordt er vrijwel direct een overzicht met resultaten gepresenteerd. Hoe werkt Google, hoe worden webpagina's gevonden en hoe wordt de volgorde van de zoekresultaten bepaald?

 

De drie belangrijkste processen in het leveren van zoekresultaten zijn volgens Google “crawling”, “indexing” en “serving”.

  • Crawling : kent Google uw site? Wordt de website gevonden?

  • Indexeren: kan Google uw website indexeren?

  • Serving :heeft de site goede en nuttige inhoud die relevant is voor de zoekopdracht van de gebruiker.

 

Crawling

Crawling is het proces waarbij Google nieuwe pagina’s ontdekt en deze toevoegd aan de index van Google . Het programma dat het ophalen verzorgt heet Googlebot. Dit programma maakt maakt gebruik van een algoritmisch proces waarbij bepaald wordt hoe vaak sites en hoeveel pagina’s worden gecrawld.

 

Google's crawl proces begint met een lijst van web pagina’s, gegenereerd uit vorige crawlprocessen , en aangevuld met Sitemap gegevens verstrekt door webmasters. Googlebot bezoekt de website en detecteert links op elke pagina en voegt deze toe aan de lijst van pagina's. Nieuwe sites , wijzigingen in bestaande sites en dode links worden genoteerd en gebruikt om de index van Google bij te werken.

 

Indexing

Googlebot verwerkt elk van de pagina’s en creeert een enorme index van alle woorden die het tegenkomt en de locatie van de woorden. Daarnaast wordt alle extra informatie verwerkt. Denk aan belangrijke tags en attributen. Voorbeelden zijn de titel tags en ALT-attributen.

 

Presenteren (serving) van resultaten

Wanneer een gebruiker een zoekopdracht invoert  zoekt Google in de index voor het matchen van pagina's en de geeft de resultaten waarvan Google gelooft dat deze het meest relevant zijn voor de gebruiker. Deze relevantie wordt bepaald door meer dan 200 factoren. De richtlijnen voor webmasters helpen bij het verbeteren van de positie van de website.