Responsive website

Doordat onze websites zich aanpassen aan de grootte van het scherm, zijn ze altijd op ieder apparaat goed leesbaar. Perfect voor als uw klant onderweg uw site bekijkt.

Prachtig design

Wij steken onze energie in het design van uw website. Hierdoor bent u verzekerd van een fris en professioneel design.

Betere vindbaarheid

Uw website wordt geoptimaliseerd voor Google. Hierdoor bent u beter vindbaar.

Online Marketing

Contentmarketing is een belangrijk middel om beter vindbaar te worden. Door het volgen van onderstaande stappenplan kan een optimaal resultaat worden behaald.

Stap 1: plannen

Doelstelling bepalen: als je doelstelling is dat je meer trafiic wilt op je website dan moet je plan daar op afstemmen. Om dit te bereiken is een andere benadering nodig dan wanneer de nadruk ligt op het verkrijgen van social shares, leads/conversies of links.

Doelgroep bepalen: De doelgroep is bepalend voor het soort content en de manier waarop dit gepubliceerd en verspreid moet worden.

Stap 2: Creatie

Bepaal je onderwerp: Gebaseerd op de doelstelling(en) en doelgroep moet worden nagedacht over onderwerpen.

Planning: het is belangrijk dat je content up to date blijft en dat je regelmatig relevante content plaatst. Voor contentmarketing geldt: doe het goed of doe het niet.

De juiste content: Contentmarketing valt of staat bij goede content.

Trefwoorden bepalen: schrijf niet op basis van je gevoel, maar meet van te voren op welke woorden je gevonden wilt worden.

Planning

Stap 3: publicatie

In welke markt ga je je begeven: focus op je doelstelling en schiet niet met hagel. Breng je markt in kaart zodat je van te voren weet hoe zwaar de concurrentie is. Zo moet worden uitgezocht op welke en welk soort sites de doelgroep tijd doorbrengt. Er moet worden bekeken welke sites vergelijkbare content publiceren of erover schrijven.
Zet collega's en experts in.

Verspreiding van content

Stap 4: evaluatie


De verspreiding van de content wordt idealiter ondersteund door verschillende kanalen. Denk hierbij aan websites, accounts op sociale platformen, de nieuwsbrief en pr.

Subcategorieën